System E3

System E3

System E3

System E3 Alloy Wheel Repair Machine

System I Balancing Powder

System E3

System E3, naprawa felg. Do naprawy felg ze stopów lekkich po uderzeniach w krawężnik, zarysowaniach lub do felg korodujących.
Bardzo efektywna naprawa zarysowań i uszkodzeń felg aluminiowych stała się możliwa przy zachowaniu niskich cen. Cena naprawy jest oczywiście proporcjonalna do rozmiaru uszkodzenia, lecz jedna rzecz jest pewna: naprawa felg jest opłacalna.
System zawiera substancje wypełniające oraz farby w aerozolach do naprawy najbardziej popularnych typów felg.
Po nałożeniu koloru, dodawana jest gruba warstwa lakieru bezbarwnego by uzyskać perfekcyjne wykończenie.
SYSTEM NAPRAWY POLEROWANYCH FELG ALUMINIOWYCH*
Dzięki systemowi możesz naprawić wiele rodzajów mniejszych zarysowań, uszkodzeń powstałych przy parkowaniu oraz inne rodzaje uszkodzeń na felgach aluminiowych polerowanych na wysoki połysk, ramach aluminiowych motocykli i innych częściach aluminiowych.
Jest to łatwy w użyciu system, użytkownik nie musi odbywać skomplikowanego szkolenia by móc rozpocząć pierwsze prace naprawcze.
*Istnieją pewne ograniczenia użycia zestawu, takie jak ciężkie uszkodzenia, pewnego rodzaju specjalne powłoki lakiernicze, itp.
HBC system wprowadza najnowszy system farb na bazie wody do ponownego nałożenia powierzchni lakierniczej na felgach ze stopów lekkich. Najbardziej zaawansowany, a jednocześnie łatwy w użyciu system farb do felg ze stopów lekkich na rynku!
System farb do felg ze stopów lekkich firmy HBC jest niezbędny dla każdego, kto chce osiągnąć powierzchnię lakierniczą w jakości fabrycznej – przy pierwszym podejściu!
Opracowany wraz z producentami akcesoriów oryginalnych do pojazdów (OEM) system zapewnia:
Oryginalne, fabrycznie dobrane kolory włączając wszystkich wiodących producentów samochodów takich jak Ford, VW/Audi, Mercedes, Honda, Porsche, itp.
4-ta generacja technologii farb na bazie wody, która wykorzystuje dostępne pigmenty i żywice najwyższej jakości.
Znakomita technologia. Technologia wstrząśnij i nalej bez potrzeby mieszania, co oszczędza czas pracy.
Szybko schnąca gruba powłoka lakiernicza. Materiał poddaje się spłaszczeniu i posiada znakomitą plastyczność, posiada właściwości podobne do rozpuszczalnika, gdzie lakier nie roluje się na brzegach felgi czyniąc tę właściwość szczególną cechą produktu, która umożliwia spłaszczenie obszaru farby i oszczędność czasu.
Znakomita nieprzezroczystość. Wymagana mniejsza liczba warstw by osiągnąć pełne odtworzenie koloru ze względu na wysoką jakość pigmentów i zagęszczenie pigmentów, dając wysokiej jakości rezultaty i zwiększając produktywność, a tym samym zmniejszając pojemność wymaganej farby.
Pełne dostosowanie do norm. Spełnia potrzeby i wymagania ustawodawstwa w zakresie ochrony środowiska.
Dopasowanie do koloru producenta. Wszystkie kolory dobierane są do standardów dając fantastyczne rezultaty. Eliminuje to ryzyko złego doboru koloru i ponownego lakierowania felgi, co pozwala lakierować jedną felgę na samochodzie aniżeli dwie z tej samej strony by trafić z kolorem.
Lakiery do felg są również dobierane dla bardzo jasnych kolorów niezawierających ziarna (chromy) nie dostępnych w paletach farb dając unikalną przewagę techniczną, co oznacza, że możesz pomalować większość felg dostępnych na rynku.
Dzięki systemowi możesz naprawić wiele rodzajów mniejszych zarysowań, uszkodzeń powstałych przy parkowaniu oraz inne rodzaje uszkodzeń na felga aluminiowych polerowanych na wysoki połysk, ramach aluminiowych motocykli i innych częściach aluminiowych.
HBC system przedstawia najnowsze WODNE LAKIERY do regeneracji FELG ALUMINIOWYCH.
Najbardziej zaawansowany i jednocześnie łatwy w użyciu system do lakierowania felg aluminiowych.
Zaprojektowany z udziałem czołowych producentów samochodów osobowych. System zapewnia zgodność z oryginalnymi kolorami takich marek jak: Ford, VW/AUDI, Mercedes, Honda, Porsche, etc.
HBC Alloy Wheel Paint System to zakup obowiązkowy dla każdego, kto chce osiągnąć efekt fabrycznej naprawy już za pierwszym razem.
4 generacja farb wodorozcieńczalnych.
Światowej jakości pigmenty i najwyższa, fabryczna jakość.
Nowoczesna technologia.
Farby są gotowe do użycia. Wystarczy wstrząsnąć i można ich używać. Brak potrzeby mieszania kolorów oszczędza czas operatora.
Bezpieczne dla środowiska.
Posiadają wszystkie potrzebne atesty.
Dopasowane do kolorów producenta.
Wszystkie kolory są przystosowane do standardów producenta samochodów osobowych. Eliminuje to ryzyko nieprawidłowego doboru koloru i przemalowywania felgi. Pozwala to również na malowanie jednej felgi zamiast dwóch po jednej stronie.
Z tym systemem możesz naprawić wiele rodzajów uszkodzeń felgi takich jak: zadrapania, szkody parkingowe, drobne ubytki i inne.
To system łatwy w użyciu. Nie wymaga wielu godzin treningu aby rozpocząć pierwsze naprawy.
W pełni automatyczny system Diamond Cut – Centrum regeneracji felg
Najnowsza technologia w regeneracji felg. DIAMENTOWE CIĘCIE.
Większość nowych samochodów ma aluminiowe felgi w standardzie, a wybór dostępnych na rynku felg jest ogromny. Powoduje to że rynek napraw felg aluminiowych ciągle się zwiększa.
W pełni zautomatyzowany system naprawy felg DIAMOND CUT
Od firmy HBC pozwala uzyskać najwyższej jakości wykończenie i najszybszy czas naprawy.
✓ Obsługuje felgi do 26”
✓ Pakiet oprogramowania do optymalizacji cyfrowej
✓ 15’’ Dotykowy panel kontrolny
✓ System zapamiętywania profili naprawianych felg
✓ Automated self-plotting probe system.
✓ Analiza kształtu koła z systemem krzywych punktów dotykowych
✓ Automatyczne elektroniczne smarowanie pompy
✓ Uchwyt ręczny z małymi szczękami
✓ Cała podstawa z żeliwa
✓ Serwomotory osi X i Z - cięcie kontrolowane
✓ W pełni zgodny z CE
Maszyna do naprawy felg aluminiowych
HBC wprowadza najnowszy sprzęt do szybkiej naprawy wszystkich felg aluminiowych! - malowanych, polerowanych maszynowo lub powlekanych lakierem bezbarwnym.
Maszyna została zaprojektowana do profesjonalnej naprawy i regeneracji obrobionych, porysowanych i skorodowanych felg ze stopów, zarówno malowanych oryginalnie, polerowanych maszynowo, jak i bezbarwnych.
Czyści, naprawia i poleruje koła szybko i na wysokim poziomie.
Wraz z urządzeniem dostarczany jest obszerny pakiet startowy oraz zorganizowany program szkoleniowy, dzięki czemu maszyna zapewnia znaczący dodatkowy przychód zarówno dla istniejących, jak i nowych firm rozpoczynających działalność.
- Nadaje się do naprawy felg aluminiowych wszystkich producentów do 23 cali
- Talerz obrotowy o zmiennej prędkości zapewnia niezbędną elastyczność pracy
- Obrotowy stół umożliwia obracanie obręczy za pomocą pedału, co pozwala uniknąć ruchów operatora wokół urządzenia
- Koła są zaciśnięte na wewnętrznej obręczy, zablokowane na miejscu za pomocą zacisków napędzanych pneumatycznie
- Szlifowanie i polerowanie odbywa się dzięki "ramieniu pływającemu"
- Pneumatyczny ściągacz do opon
Uwaga dotycząca padów polerujących: tarcza szlifierska pozwala podążać za konturami obręczy, aby wygładzić ciężkie uszkodzenia i zadrapania bez powstawania "śladów po uderzeniach" wokół niej. Klasyfikacja tych tarcz pomaga zredukować czas polerowania, co znacznie ułatwia pracę. Wewnętrzny ściągacz do opon umożliwia zwolnienie stopki opony w celu uzyskania dostępu do obręczy. Zawiera też w pełni regulowany uchwyt dla większej elastyczności dla różnych użytkowników.
Proszek do wyważania opon
Wysokojakościowy, przyjazny dla środowiska produkt w niskiej cenie
Jak używać proszku do wyważania?
Proszek (Balancing Powder) jest umiejscawiany do środka opony przed montowaniem jej na obręcz. Przy prędkości 30 km / g siły odśrodkowe zaczynają działać, po czym proszek wyważający rozrzuca się po oponie i rozpoczyna się efekt równoważenia.
Wibracje powstające podczas kontaktu opony z jezdnią powodują, że proszek wyważający przesuwa się w obszar nierównowagi. Dzieje się to stale podczas jazdy, tworząc dynamiczną równowagę.
Proszek wyważający:
- to zupełnie nowy, dynamiczny i technicznie poprawny zamiennik dla odważników, które wykorzystują ołów lub inne metale
- jest prosty w użyciu
- jest umieszczony wewnątrz opony bez użycia wyważarek
- spełnia globalne wymagania w zakresie przyszłościowej ochrony środowiska - oraz dyrektywę UE zakazującą tradycyjnego wyważania ołowiem od 1 stycznia 2008 r
- jest konkurencyjną cenowo alternatywą dla wszystkich znanych technik wyważania
- to nowoczesna i wysoko jakościowa technologia w niskiej cenie